مشاوره خانواده  -  مشاوره  تحصیلی

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

خواهشمند است ما را از ارائه نظرات گرانبارتان محروم نفرمایید.
مشاوره خانواده  -  مشاوره  تحصیلی

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

خواهشمند است ما را از ارائه نظرات گرانبارتان محروم نفرمایید.

وای باران!

وای باران!

باران

شیشه پنجره را باران شست

از دل تنگ من اما

چه کسی نقش تو را خواهد شست؟

آسمان سربی رنگ         من درون قفس سرد اتاقم دلتنگ

می برد مرغ نگاهم تا دور

وای باران!

وای باران!

خواب، رویا ی فراموشی هاست

خواب را دریابیم

که در آن دولت خاموشی هاست

من شکوفایی گل های امیدم را در رویا ها می بینم

و ندایی که به من میگوید

گرچه شب تاریک است

دل قوی دار سحر نزدیک است

در میان من و تو فاصله هاست

گاه می اندیشم

می توان با لبخندی این فاصله ها را برداری

تو توانایی بخشش داری

دستهایی تو توانایی آن را دارد

چشمهای تو به من آرامش می بخشد

و تو چون مصرع شعری زیبا

سطر بر جسته ای از زندگی من هستی

دفتر عمر مرا، با وجود تو شکوهی دیگر رونق دیگر هست

می توانی تو به من زندگانی بخشی

یا بگیری از من آنچه را می بخشی

من به خود می گوییم؛

چه کسی باور کرد؟ جنگل جان مرا

آتش عشق تو خاکستر کرد 

منبع: سارا

نظرات 2 + ارسال نظر
ثریاااااا پنج‌شنبه 15 اسفند 1387 ساعت 12:59

سلام.وای باران........

وای همایش......

وای ی ی ی ی ی لی لی پوت ها..........
بهتون نمی خورد اهل شعرم باشید.
ممنون که به من سر زدید.
وبلاگتون یکی از جالب ترین وب هایی بود که تا حالا دیدم.

شاد باشید.....

رهپویان چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 15:52 http://www.rahpuyan.ir

تبادل لینک با سایت رهپویان

سلام

برای تبادل لینک با این سایت ابتدا لینک سایت ما را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید و سپس به لینک باکس رهپویان ایران مراجعه کنید و مشخصات سایت خود را از طریق ارسال لینک برای ما بفرستید. لینک شما در اسرع وقت در آدرس http://www.links.rahpuyan.ir قرار خواهد گرفت .
با تشکر
مدیر سایت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد