مشاوره خانواده  -  مشاوره  تحصیلی

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

خواهشمند است ما را از ارائه نظرات گرانبارتان محروم نفرمایید.
مشاوره خانواده  -  مشاوره  تحصیلی

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

خواهشمند است ما را از ارائه نظرات گرانبارتان محروم نفرمایید.

دانلود رایگان کتاب آیا تو آن نیمه گمشده من هستی؟

دانلود رایگان کتاب آیا تو آن نیمه گمشده من هستی؟



برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید


استفاده از مطالب و محتوا وبلاگ با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است.

استفاده از مطالب و محتوا وبلاگ با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است.


خواهشمند است ما را از ارائه نظرات گرانبارتان محروم نفرمایید.


توجه:
مسئولیت سوء استفاده از  تمامی فایلها و یا تصاویر ، آدرس این وبلاگ و یا رایانامه این وبلاگ و ... که از طریق سایت ها و وبلاگ های دیگر به سایر کاربران یا وبلاگهای دیگر فرستاده یا رد و بدل میشوند بر عهده نویسنده این وبلاگ  نمیباشد و این وبلاگ  در قبال این گونه مسایل هیچ تعهدی در زمینه سوء استفاده از مطالب و محتوی و یا عنوان وبلاگ ندارد. ما به شما پیشنهاد میکنیم حتما پس از دریافت خبر، نظر و پیشنهاد از طریق این وبلاگ، از صحت آنها اطمینان کسب نمایید.
برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید


کلمه  عبور:

http://asoodeh.blogsky.com

لینک دانلود

نظرات 4 + ارسال نظر
امیدی چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 23:23

سلام، خوبید آقای شیرینکام؟ همکلاسی دوره ارشدتان هستم، مرحبا به این همه همت، بعد از مدتها درگیری های کار و زندگی سری به وبلاگتون زدم، کتاب رو هم دانلود کردم عالی بود، فقط میتونم بگم خسته نباشید و مرحبا.

سلام
ممنونم که از وبلاگم سری زدید و نظر دادید
امیدوارم همیشه موفق باشید

دانشجو دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 19:54

چقدر دنبال این کتاب بودم ممنون

الناز دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 13:22

سلام خیلی اتفاقی این صفحه باز شد، ولی واقعن وبلاگ پرباریه. حتمن از مطالبتون استفاده میکنم. ممنونم

آوا سلیمانی شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 12:27

سلام
Iranian Successful Family Functioning: Communication
ببخشید این عنوان مقاله برای شماست؟
اگر اینطور هست لطفا متن فارسی اون رو برام بفرستین
ممنون

سلام
اره این مقاله برای من است
فارسیشو ندارم
هر جاش مشکل داری بهم بگو تا برات ترجمه کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد