مشاوره خانواده  -  مشاوره  تحصیلی

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

خواهشمند است ما را از ارائه نظرات گرانبارتان محروم نفرمایید.
مشاوره خانواده  -  مشاوره  تحصیلی

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

خواهشمند است ما را از ارائه نظرات گرانبارتان محروم نفرمایید.

دانلود رایگان کتاب اختلال بیش فعالی (ADHD)

دانلود رایگان کتاب اختلال بیش فعالی (ADHD)

        Attention Deficit Hyperactivity Disorder                                  


نویسنده:
موسسه ملی بهداشت روان
ناشر:        The British Psychological Society and The Royal College of Psychiatrists           
ناشر اصلی: USA
قطع: شومیز
تعداد صفحات: 664
سال انتشار: 2009
ویرایش:
شابک:    ISBN-: 978-1-85433-471-8

توجه:

مسئولیت سوء استفاده از  تمامی فایلها و یا تصاویر ، آدرس این وبلاگ و یا رایانامه این وبلاگ و ... که از طریق سایت ها و وبلاگ های دیگر به سایر کاربران یا وبلاگهای دیگر فرستاده یا رد و بدل میشوند بر عهده نویسنده این وبلاگ  نمیباشد و این وبلاگ  در قبال این گونه مسایل هیچ تعهدی در زمینه سوء استفاده از مطالب و محتوی و یا عنوان وبلاگ ندارد. ما به شما پیشنهاد میکنیم حتما پس از دریافت خبر، نظر و پیشنهاد از طریق این وبلاگ، از صحت آنها اطمینان کسب نمایید.


خواهشمند است ما را از ارائه نظرات گرانبارتان محروم نفرمایید.


نظرات 9 + ارسال نظر
محمد جمعه 5 آبان 1396 ساعت 12:08

درباره پیش فعال نسخه فارسی اشو میفرستین برام همش انگلیسی اخه ممنون میشه

mastaneh یکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت 00:59

Mersi
Alii bod

فاطمه وفایی بصیر چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 13:56

باسلام من ارشد روانشناسی ترببتی هستم . درحوزه پیش فعالی برای پایان نامه ام علاقمندم کار کنم ولی هنوز عنوان مناسبی از زاویه دید روانشناسی تربیتی پیدا نکردم. خوشحال میشم از نقطه نظرات شما بهره مند بشم . تشکر وفایی

محمد جباری جمعه 6 بهمن 1391 ساعت 00:29

سلام
بابت کتاب کودکان بیش فعال ممنونم.

سید سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 15:45 http://www.hosseini1371.persianblog.ir

سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه.از شما به خاطر این وب پر بار تشکر می کنم.اگه لطف کنید و من رو راهنمایی کنید که چه طور میشه فایل رو واسه دانلود رو وب گذاشت ممنون میشم. با تشکر

سیامک دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 11:00 http://www.5dabestani.mihanblog.com

باسلام
بر خودم وظیفه میدونم که ازتون بخاطر مطالب خوبتون بخصوص مجموعه مقالاتی که قرار دادید تقدیر و تشکر کنم.
من روزی شاید چند بار به وبتون سر میزنم مطالبتون عالین
یه خواهشی دارم
لطفا اگر امکان دارد مقالاتی به زبان فارسی در زمینه اعتیاد بذارید

با سپاس

سلام
مقاله درباره اعتیاد به زبان فارسی در این وبلاگ هست

حیران یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 11:22 http://darheirat.blogfa.com

سلام
من هم پستی درباره پیداکردن یک مشاور نوشته ام.
خوشحال میشوم نظراات را درباره اش بدانم
ممنون

مشاوره خانواده سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 17:38

با سلام . چقدر خوب من 2 هفته ی دیگه کنفرانس بیش فعالی دارم . خیلی ممنون .همیشه سربلند باشید .

mz پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 12:59

عرض ادب و سلام خدمت مدیر محترم وب لاگ

ممنون از این پست بسیار مفید
برای بنده که بسیار کارگشا بود
از مطالب ارزنده و وبلاگ پربار و عملیتان قدر دانی می کنم
امیدوارم مستدام باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد