مشاوره خانواده  -  مشاوره  تحصیلی

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

خواهشمند است ما را از ارائه نظرات گرانبارتان محروم نفرمایید.
مشاوره خانواده  -  مشاوره  تحصیلی

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

خواهشمند است ما را از ارائه نظرات گرانبارتان محروم نفرمایید.

دانلود رایگان کتاب رواندرمانی مبتنی بر ذهن آگاهی و پذیرش

دانلود رایگان کتاب رواندرمانی مبتنی بر ذهن آگاهی و پذیرش
Mindfulness and Acceptance
Expanding the Cognitive-Behavioral Tradition

نویسنده: دکتر استیون هیس، ویکتوریا فولیت، مارشا لینهان      
ناشر:                           
ناشر اصلی: گیلفورد
قطع:
 
شومیز
تعداد صفحات: 336 صفحه
سال انتشار: 2004
ویرایش: اول 
شابک:  
ISBN 1-59385-066-2 (hardcover

توجه:

مسئولیت سوء استفاده از  تمامی فایلها و یا تصاویر ، آدرس این وبلاگ و یا رایانامه این وبلاگ و ... که از طریق سایت ها و وبلاگ های دیگر به سایر کاربران یا وبلاگهای دیگر فرستاده یا رد و بدل میشوند بر عهده نویسنده این وبلاگ  نمیباشد و این وبلاگ  در قبال این گونه مسایل هیچ تعهدی در زمینه سوء استفاده از مطالب و محتوی و یا عنوان وبلاگ ندارد. ما به شما پیشنهاد میکنیم حتما پس از دریافت خبر، نظر و پیشنهاد از طریق این وبلاگ، از صحت آنها اطمینان کسب نمایید.


موج سوم درمان های شناختی - رفتاری چیست؟

درمان­های مبتنی بر ذهن­ آگاهی و پذیرش (treatments mindfulness- and acceptance-based ) به عنوان درمان­های موج سوم شناختی  رفتاری شناخته می­شود. مداخلات مبتنی بر ذهن­ آگاهی و پذیرش که دارای پشتوانه­ ی تجربی هست شامل است بر: درمان پذیرش و تعهد (Acceptance and Commitment Therapy ) یا ACT ، رفتار درمانی دیالکتیکی (Dialectical Behavior Therapy ) یا DBT ، شناخت درمانی مبتنی بر ذهن­ آگاهی (Mindfulness-Based Cognitive Therapy ) یا MBCT ، کاهش استرس مبتنی بر ذهن­ آگاهی (Mindfulness-Based Stress Reduction ) یا MBSR .


انجمن روانشناسی آمریکا، درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (MBCT) را  به عنوان یک در مان تجربی معتبر و برخوردار از حمایت پژوهشی ((قوی)) معرفی می کند. MBCT یکی از انواع درمان های شناختی رفتاری موج سوم است که علاوه بر راهکارهای تغییر رفتار، از راهکارهای پذیرش و ذهن آگاهی نیز برای افزایش انعطاف پذیری روان شناختی استفاده می کند. پروتکل درمانی ارائه شده در این کتاب متناسب با مفاهیم این رویکرد تهییه شده است؛ از این رو بر افزایش پذیرش، آگاهی از لحظه اکنون و تعهد به انجام اعمال در راستای ارزش ها تاکید می شود. 


خواهشمند است ما را از ارائه نظرات گرانبارتان محروم نفرمایید.


کلمه عبور برای دانلود:      http://www.asoodeh.blogsky.com

۱۰ درس مهم زندگی

قبل از اینکه چیزی بفهمید، به خودتان می‌آیید و می‌پرسید، «چطور اینقدر زود دیر شد؟» پس برای فکر کردن به زندگیتان وقت بگذارید. وقت بگذارید تا بفهمید واقعاً چه می‌خواهید و به چه چیزهایی نیاز دارید. برای ریسک کردن وقت بگذارید. برای عشق ورزیدن، خندیدن، گریه کردن، یاد گرفتن و بخشیدن وقت بگذارید. زندگی کوتاهتر از آن است که معمولاً به نظر می‌رسد.

اینها ۱۰ چیزی هستند که قبل از اینکه خیلی دیر شود باید یاد بگیرید: 
ادامه مطلب ...