مشاوره خانواده  -  مشاوره  تحصیلی

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

خواهشمند است ما را از ارائه نظرات گرانبارتان محروم نفرمایید.
مشاوره خانواده  -  مشاوره  تحصیلی

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

خواهشمند است ما را از ارائه نظرات گرانبارتان محروم نفرمایید.

دانلود رایگان کتاب روانشناسی و سلامت روان


دانلود رایگان کتاب روانشناسی و سلامت روان



نویسنده: دکتر جاکلین رادریگوئز      
ناشر:         انتشارات سلام                   
ناشر اصلی: Pasadena, California Hackensack, New Jersey
قطع: شومیز
تعداد صفحات: 752 صفحه
سال انتشار: 2001
ویرایش: اول
شابک:      ISBN 0-89356-167-7

توجه:

مسئولیت سوء استفاده از  تمامی فایلها و یا تصاویر ، آدرس این وبلاگ و یا رایانامه این وبلاگ و ... که از طریق سایت ها و وبلاگ های دیگر به سایر کاربران یا وبلاگهای دیگر فرستاده یا رد و بدل میشوند بر عهده نویسنده این وبلاگ  نمیباشد و این وبلاگ  در قبال این گونه مسایل هیچ تعهدی در زمینه سوء استفاده از مطالب و محتوی و یا عنوان وبلاگ ندارد. ما به شما پیشنهاد میکنیم حتما پس از دریافت خبر، نظر و پیشنهاد از طریق این وبلاگ، از صحت آنها اطمینان کسب نمایید.


خواهشمند است ما را از ارائه نظرات گرانبارتان محروم نفرمایید.



کلمه عبور برای دانلود:      http://www.asoodeh.blogsky.com

لینک دانلود

۱۲ دلیل رد شدنتان توسط خانم‌ها

بالاخره جراتش را پیدا کردید و یک دختر را بیرون دعوت کردید، اما او ردتان کرد.  رد شدن اصلاً چیز جالبی نیست، مخصوصاً وقتی جرات لازم برای حرف زدن با دختری را بعد از مدت زمانی طولانی پیدا کرده باشید.
باوجود تغییراتی که در جامعه مدرن پیش آمده است، اما هنوز هم این مردها هستند که معمولاً اولین قدم را برمی‌دارند. در زیر به چند دلیل اصلی که خانم‌ها بخاطر آن مردی را رد می‌کنند اشاره می‌کنیم و راه‌هایی هم برای جلوگیری از آن توصیه می‌کنیم.
این ۱۲ دلیل هیچ ترتیب خاصی ندارند اما باید به همه آنها توجه داشته باشید:
 
ادامه مطلب ...

چه زمان هایی نباید ازدواج کرد؟


درست همانطور که نشانه‌هایی برای آمادگی شما برای ازدواج وجود دارد، نشانه‌هایی هم هست که می‌گوید آمادگی ازدواج ندارید. تعداد قابل‌توجهی از افراد هستند که وقتی به عقب و ازدواجشان نگاه می‌کنند، می‌فهمند که آماده نبودن آنها برای ازدواج در آن زمان علت طلاق و جدایی‌شان بوده است.
برای اینکه مرتکب این اشتباهات نشوید، قبل از ازدواج حتماً به انگیزه‌هایتان خوب فکر کنید. اگر خود را جزء یکی از دسته‌های زیر می‌بینید، خودداری از ازدواج در این شرایط به نفعتان است. درعوض، به توصیه‌هایی که بعنوان جایگزین معرفی شده‌اند عمل کنید. اگر برای دلایل غیرمنطقی زیر ازدواج را انتخاب می‌کنید، باید متوجه ریسکی که می‌خواهید بکنید باشید:
 
ادامه مطلب ...

۱۰ نشانه اینکه مردی شما را فقط برای رابطه‌ جنسی می‌خواهد

حتی بهترین پسرها هم ممکن است فقط به دنبال رابطه جنسی باشند. مردها روش های مختلفی برای ایجاد این رابطه بدون متعهد شدن دارند. این نوع مردها به چیزی که می خواهند دست پیدا می کنند و وقتی راضی شدند، می روند. روابط عمیق معنای چندانی برای آنها ندارد.

مردهای زیادی برای به دست آوردن رابطه جنسی از روش های بسیار هوشمندانه و تخصصی استفاده می کنند؛ تاحدی که پی بردن به قصد واقعی آنها برای خانم ها سخت می شود.

در زیر به چند نشانه اشاره می کنیم که نشان می دهد مردی از شما فقط رابطه جنسی می خواهد: 

ادامه مطلب ...