مشاوره خانواده  -  مشاوره  تحصیلی

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

خواهشمند است ما را از ارائه نظرات گرانبارتان محروم نفرمایید.
مشاوره خانواده  -  مشاوره  تحصیلی

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

خواهشمند است ما را از ارائه نظرات گرانبارتان محروم نفرمایید.

سوالات دکتری رشته مشاوره و راهنمایی سال 1390

دانلود رایگان سوالات دکتری سراسری نیمه متمرکز  رشته مشاوره و راهنمایی


در صورت ارائه پاسخ این سوالات توسط شما همکار گرامی و دانشجویان عزیز، کلید سوالات به نام شما در این وبلاگ ارائه خواهد شد. 


برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید


استفاده از مطالب و محتوا وبلاگ با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است.


خواهشمند است ما را از ارائه نظرات گرانبارتان محروم نفرمایید.


توجه:مسئولیت سوء استفاده از  تمامی فایلها و یا تصاویر ، آدرس این وبلاگ و یا رایانامه این وبلاگ و ... که از طریق سایت ها و وبلاگ های دیگر به سایر کاربران یا وبلاگهای دیگر فرستاده یا رد و بدل میشوند بر عهده نویسنده این وبلاگ  نمیباشد و این وبلاگ  در قبال این گونه مسایل هیچ تعهدی در زمینه سوء استفاده از مطالب و محتوی و یا عنوان وبلاگ ندارد. ما به شما پیشنهاد میکنیم حتما پس از دریافت خبر، نظر و پیشنهاد از طریق این وبلاگ، از صحت آنها اطمینان کسب نمایید.


کلمه  عبور: http://asoodeh.blogsky.com

لینک دانلود
نظرات 5 + ارسال نظر
نسترن شنبه 6 مهر 1392 ساعت 11:03

سلام خسته نباشید؛ قرار بود در مورد آزمون علمی و حرفه ای سازمان روان شناسی ومشاوره که برای لیسانس های غیر مرتبط انجام میشه بهتون اطلاع بدم؛ منابع بدین شرح است: اصول و رفتاری های مشاوره - مبانی فنون مشاوره - مشاوره گروهی و فردی - نظریه مشاوره ور وان درمانی - مشاوره ازدواج و خانواده وتحصیلی وشغلی - اخلاق حرفه ای . موفق باشید

ممنونم از لطفتون
امیدوارم موفق باشید

m جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 11:30

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: دولت ۳۰ لیتر بنزین به مناسبت عید فطر به مردم هدیه می‌کند

۱ – عده ای از این خبر خوشحال می شوند. “خوشحالی آنها” ، برای من ، هم جای خوشحالی دارد و هم جای غصه ای بسیار عمیق تر از آن شادی.

خوشحال می شوم که عده ای خوشحال می شوند ولی علت خوشحالی آنها ، بسیار غم انگیز است: واقعاً کارشان به جایی رسیده که از ۳۰ لیتر بنزین سهمیه ای که ارزش ریالی اش قیمت نیم کیلو گوشت هم نمی شود ، خرسند می شوند! واقعاً چه بر سر معیشت مردم ما آمده است؟!

۲ – اما در کنار آن “خوشحالی از خوشحالی بعضی دیگر ” و آن “غم” ، این خبر ، حس “حقارت” نیز به من می دهد. چرا کار را به جایی رسانده اند که فکر می کنند من ایرانی ، محتاج ۳۰ لیتر بنزین ۴۰۰ تومانی ام! آیا بحث امروز جامعه ، می بایست چگونگی افزایش سهم ایران در تولید فناروی های روز ، سهم ما در گسترش معنویت ، اشاعه فرهنگی ایرانی و اسلامی ، روش های بهبود استانداردهای زیست محیطی ، میانجیگیری در سطح مناقشات بین المللی ،توسعه اقتصادی و چگونگی تبدیل شدن به قدرت اول منطقه باشد یا دعوا بر سر ۳۰ لیتر بنزین که دولت یک چیز بگوید ، وزارت نفت حرف دیگری بزند و مجلسی ها در خوب یا بد بودن این اقدام ، دو شقه شوند و مقالات رسانه ها ( از جمله همین نوشتار) به این مهم(!) اختصاص یابد؟! این است اولویت های ایران ۱۳۹۱؟

۳ – “خوشحای از خوشحالی بعضی دیگر” ، “غم” و “حقارت” ، تنها حس هایی نیستند که به من ایرانی دست می دهند. من ، با تمام وجود حس می کنم با این خبر مورد توهین واقع شده ام و شعورم را نادیده گرفته اند!
- چرا؟
جواب مشخص است: اگر کسی از مال خودتان بردارد و بعد با منت بگوید که آن را به شما “هدیه” می دهد ، آیا جز این است که اول ، شما را فاقد درک تصور کرده و سپس مال خودتان را به عنوان هدیه پیشکش تان کرده است؟!

نه این ۳۰ لیتر بنزین کذایی که تمام چاه های نفت و پالایشگاه ها و همه ثروت های سرزمین مادری ، متعلق به همه ماست ، ملک مشاع ماست و دولت ، فقط وکیل مردم در اداره هر چه بهتر این “امانت” هاست ولی گویا امر بر دولتی های ما ، مشتبه شده و فکر می کنند که مالی اختصاصی دارند و حالا به مناسبت عید فطر ، بخشی از آن را هدیه می کنند!

کریمی رادپور پنج‌شنبه 2 شهریور 1391 ساعت 23:36 http://11arezoo.blogfa.com


سلام
بهتون تبریک میگم واقعا وب جامع و کاملی دارید.
من عضو یک کانون فرهنگی در شهرستان بهار از توابع همدان هستم ما در طرحی قصد جمع آوری تعدادی مقاله علمی پژوهشی را در زمینه خانواده و ازدواج برای ایجاد یک بانک اطلاعاتی برای اعضا و فعالین در زمینه خانواده در تشکل های مردمی داریم. به همین دلیل به مقالاتی که در سمینارها یا کنفرانس هایی که در این زمینه ارائه شده نیاز داریم. من در جستجوی همین مقالات در اینترنت با وب شما آشنا شدم و اگه اشکالی نداشته باشه از کتابها و مقالاتی که در وبتون قرار دادید استفاده کردیم، البته وب شما رو هم در قسمت معرفی سایت به عنوان یک سایت کامل معرفی خواهیم کرد. احساس می کنم در این زمینه شما می تونید ما را یاری کنید.
به همین جهت من تقاضایی از شما دارم که در صورت امکان اگه مقالاتی در این زمینه یا مجموعه مقالات ارائه شده در این سمینارها رو در دسترس دارید برای من ارسال کنید. همچنین در اردیبهشت 89 در دانشگاه شهید بهشتی همایشی با عنوان ازدواج و خانواده برگزار شده که به این مقالات هم نیاز داریم و متاسفانه پیدا کردن این مقالات هم برامون مشکله.
ممنون میشم اگه در این مورد کمکمون کنید و اگه این مقالات رو دارید برای ما بفرستید.
با سپاس فراوان و آرزوی موفقیت

ظ شنبه 31 تیر 1391 ساعت 23:45

سلام
تبریک می گم بهتون به خاطر وبلاگ پربارتون

از این لینک هم تشکر می کنم

امکان داره منابع هم معرفی کنید
با تشکر
خسته نباشید

a friend شنبه 31 تیر 1391 ساعت 18:01

thx alot
it is a wonderful work
we all need it
can you put answers too??

again thx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد