مشاوره خانواده  -  مشاوره  تحصیلی

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

خواهشمند است ما را از ارائه نظرات گرانبارتان محروم نفرمایید.
مشاوره خانواده  -  مشاوره  تحصیلی

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

خواهشمند است ما را از ارائه نظرات گرانبارتان محروم نفرمایید.

امکان تقویت حافظه در هر سنی وجود دارد


    
    ورزش و تمرینات فکری به همراه کاهش استرس زمانی که با رژیم غذایی مناسب همراه شود ، موجب تقویت حافظه می شود.
    به گزارش مهر، گروهی از محققان در مدت 2هفته بر تعداد زیادی از داوطلبان شرکت در این آزمایش تحقیق کردند و نتیجه حاصله بسیار مطلوب بود.
    
    افراد پیاده رویهای منظمی به منظور جریان بهتر خون و خونرسانی به مغز در برنامه روزانه خود قرار دادند و به جای خوردن سه وعده غذای اصلی و حجیم پنج وعده غذای سبک در رژیم غذایی افراد قرار داده شد که سرشار از چربیهای ناشی از روغن ماهی و روغن زیتون به دلیل دارا بودن امگا سه بود.
    
    البته به میزان کافی از کربوهیدرات و آنتی اکسیدان موجود در انواع میوه ها و سبزیجات طبیعی نیز استفاده شد.
    
    انجام تکنیک های تمرینی مغز مانند حل جدول و درست کردن پازل در کنار شیوه های آرامش بخش ریلکسیشن به افراد آموزش داده شد.
    
    درست پس از 2 هفته و با پایان این دوره آزمایشی تغییرات حافظه و مغزی قابل توجهی در افراد مشاهده شد. به همین دلیل دانشمندان تمرین شیوه های فوق به ویژه در افراد مسن که کارهای فکری کمتری دارند را توصیه می کنند.
    
نظرات 2 + ارسال نظر
روزانه های من چهارشنبه 3 بهمن 1386 ساعت 18:53

سلام من واقعا شرمنده شما هستم باور کنید ادم بی تعهدی نیستم . امتحاناتم شروع شده الانم می خواستم به روز کنم که دیدم شما زحمت کشیدین و به روز کردین و جسارت نکردم .درمورد ارشد هم قصد دارم بالینی بخونم با راهنمایی مدیر گروه مان دارم هیلگارد می خونم و از لطفتون ممنون اگه اشکالی نداره به روز کنم ؟اگه ممنکنه بهم خبر بدین البته اگه از ژذیرش من در وبلاگتون پشیمون نشدید

بهار و بهنام چهارشنبه 3 بهمن 1386 ساعت 18:07 http://www.donyayesangi.blogfa.com

سلام محمد جان
خوبی گل پسر
ممنون از حضور گرم و صمیمیت
وب خوب و جالب و مفیدی داری
خیلی خوشحال شدم
من لینکت کردم
شما هم اگه مایل بودی من خوشحال میشم
منتظر حضور سبزت هستم
در پناه خدای مهربون باشی
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد