مشاوره خانواده  -  مشاوره  تحصیلی

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

خواهشمند است ما را از ارائه نظرات گرانبارتان محروم نفرمایید.
مشاوره خانواده  -  مشاوره  تحصیلی

مشاوره خانواده - مشاوره تحصیلی

خواهشمند است ما را از ارائه نظرات گرانبارتان محروم نفرمایید.

کتاب نظریه و کاربست مشاوره و رواندرمانی ویراست هشتم

دانلود رایگان کتاب نظریه های مشاوره و رواندرمانی ویرایش هشتم. این کتاب توسط پروفسور جرالد کوری در سال 2009 با 539 صفحه منتشر شده است. این کتاب برای درس مشاوره و رواندرمانی دوره لیسانس و بالاتر رشته های روانشناسی، مشاوره و حرفه های سلامت روان در اکثر کشور های جهان به عنوان یک منبع اصلی و کاربردی به شمار می رود. جرالد کوری شخصیت بسیار معروفی در نظریه های رواندرمانی است که تقریبا تمام درمانگران با نام و آثار وی آشنا هستند. سبک نگارش این نویسنده و ساختار کتاب وی باعث شده که این اثر به ویراست هشتم برسد. در این کتاب مفاهیم و کاربست های اساسی نظامهای درمانی امروزی بررسی شده و به مسایل اخلاقی و حرفه ای در کاربست مشاوره پرداخته شده است. هدف این کتاب آن است که به دانشجویان آموخته شود تا خردمندانه از بین این نظریه ها و فنون گوناگون انتخاب خود را انجام دهند تا به آن ها کمک شود که سبک خاص خود را در مشاوره به وجود آورند.  امید است این کتاب ارزشمند و غنی در زمینه رواندرمانی مورد استفاده همه علاقه مندان و مشاوران و رواندرمانگران قرار گیرد. 


ضمناً ویرایش هفتم این کتاب توسط استاد بزرگوار جناب آقای یحیی سید محمدی ترجمه شده است



برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید


استفاده از مطالب و محتوا وبلاگ با حفظ حقوق مولف و درج آدرس وبلاگ بلامانع است.



لینک دانلود


کلمه عبور برای دانلود: http://asoodeh.blogsky.com

نظرات 11 + ارسال نظر
ثنا چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 15:31

سلام متن این کتاب که انگلیسیه.فارسیشومیخوایم چکارکنیم؟

SARA جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 23:10

عاغا این رمز که میزنم درست نیس همین رمزی که شما نوشتید.قربون دستت یه وقت بذار توضیح بده چیکار کنم ممنونم به شدت.

مجتبی سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 23:59

آخه انگلیسیش به چه درد میخوره
فارسیشو ندارید

عیدی منش پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 17:18

سلام
تشکراز وبلاگ مفیدتون اگه خلاصه فصلهای کتاب رو میذاشتیدبنظرم خیلی بهتر بود من برای ارشد مشاوره پیام نور ثبت نام کردم بخاطر زمان کمی که تا آزمون هست خیلی دنبال خلاصه فصلها بودم اما متاسفانه پیدا نکردم اگه امکانش هست این کار رو انجام بدید

سپاس

این عمار.... سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 00:32

سلام
ببخشید رمز برای دریافت فایل چیه
شرمندتون

سلام
رمز برای دریافت فایل
http://asoodeh.blogsky.com

داوود شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 02:24

ببخشیدکه تکرارریه!کتاب حاضربسیارمفیدوجالبه بعدازآشنایی باآثارپروفسورکوری ویک نمونه دانلوداین کتاب اقدام به ترجمه آن کردم!امامتاسفانه به علت عدم داشتن وقت کافی آن رابه200صفحه نرساندم ...تااینکه یکی ازدوستان کتاب موردپژوهی درنظریه های مشاوره وروان درمانی تالیف دکترجرالدکوری با ترجمه استادارجمندم جناب آقای دکترشفیع آبادی رابرایم ازتهران خرید وکادودادند....اما539صفحه نیست؟ضمنامن بعدازاینکه کارشناسی وکارشناسی ارشدروانشناسی راتمام کردم تازه رفتم دنبال اینکه اصلاقراربودمن چیکارکنم وبه کجابرسم؟!!!این بدسوادهاوبی سوادهاحتی نتونستندیک کتاب خوب بهمامعرفی کنند...خیلی به مابدهکارند!درسته آدم بایدخودش بره دنبالش اماراهنماهم مهمه...من اگرتوی قطاربایک روانشناس بالینی وچندتاکتاب آشنانشده بودم الان بدسوادبودم

بیژن براتی جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 23:37 http://rasmezendegiha.blogfa.com

باسلام-جناب ستوده از وبلاگتون دیدن کردم بسیار بسیار جاب بود.بنده جدیدا رشته ارشد مشاوره خانواده قبول شده ام .خوشحال میشم اگه مطالبی دارین که میتونم از ائنا استفاده کنم به ایمیلم بفرستین

narges دوشنبه 17 تیر 1392 ساعت 13:21 http://narges72moalem.blogfa.com

باسلام ممنون از کتاب خوبی که گذاشتید ولی ما اونقدر هم که شما فکرکردین زبانمون خوب نیست که بتونیم ترجمه کنیم ای کاش ترجمه ی کتاب رو هم میزاشتید . باتشکر. به وبلاگ من هم سر بزنید خوشحال میشم نظرتونو بدونم .

sahar شنبه 17 فروردین 1392 ساعت 17:55

با سلام من کتاب کاربست مشاوره و رواندرمانی دانلود کردم منتها به زبان اورجینال اگه این کتاب به زبان فارسی هم در اختیار کار بران قرار بدید خیلی بهتر میشه

mona شنبه 18 آذر 1391 ساعت 14:29 http://mona.special.ir/

ممنون

محمدجواد فهیمی فر یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 18:48

بسیار ممنون از شما محمدحسین عزیز
خوشحال میشم بتونیم در زمینه کتاب های روانشناسی باهم ارتباط داشته باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد